Informacje dla byłych policjantów
PROCEDURA REKRUTACYJNA DLA BYŁYCH FUNKCJONARIUSZY POLICJI
Postępowanie kwalifikacyjne obejmuje:
- Weryfikację złozonych dokumentów,
- Sprawdzenie w ewidencjach, rejestrach i kartotekach prawdziwości danych zawartych w Kwestionariuszu Osobowym Kandydata Do Słuzby, w tym w Krajowym Rejestrze Karnym oraz Powszechnym Elektronicznym Systemie Ewidencji Ludności,
- Przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej,
- Ustalenie przez Rejonową Komisję Lekarską MSW zdolności fizycznyej i psychicznej kandydata do służby w Policji,
- Przeprowadzenie postępowania sprawdzającego, określonego w przepisach o ochronie informacji niejawnych.
Podstawą prawną procedury rekrutacyjnej stanowi art. 25 ust.3 pkt 3 ustawy z dnia 6 kwietnia 1990 r. o Policji (Dz. U. z 2016 r., poz. 1782) oraz rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 18 kwietnia 2012 r. w sprawie postępowania kwalifikacyjnego w stosunku do kandydatów ubiegających się o przyjęcie do służby w Policji (Dz. U. poz. 432, z późn. zm.).
Źródło: http://praca.policja.pl/pwp/ogłoszenia/95929,Procedura-rekrutacyjna-dla-bylych-funkcjonariuszy-Policji.html
Wygenerowano: Piątek, 6 kwietnia 2018, 10:25